Iga Lewko była związana z „Teleexpressem” przez 16 lat.
Niespodziewanie dziennikarka ogłosiła, że kończy swoją przygodę z programem.
Postanowiła nie tylko pożegnać się z TVP, ale także całkowicie zrezygnować z pracy w telewizji.
W swoim wzruszającym wpisie, zamieszczonym w internecie, poinformowała widzów, że wkrótce czekają ją zupełnie nowe wyzwania.
“Teleexpress” od lat jest jednym z kluczowych programów informacyjnych emitowanych na antenie TVP.
Format ten, który jest nadawany od niemal 40 lat, zdobył dużą popularność dzięki swojej dynamice i zwięzłej formule, przyciągając licznych widzów, którzy poszukują najnowszych wiadomości z kraju i ze świata.
Jednym z najbardziej rozpoznawalnych prowadzących programu stał się Maciej Orłoś, który niedawno powrócił na ekran.
W ramach „Teleexpressu” pojawiły się także stałe cykle, takie jak “Teleexpress Extra” czy “Teleexpress na deser”.
Ten ostatni, nadawany w weekendy, poruszał tematy nie tylko kulinarne, ale również związane z modą i muzyką. Prowadzenie tego segmentu powierzono Marzenie Kawie oraz Idze Lewko.
Teraz okazuje się, że Iga Lewko zdecydowała się zakończyć swoją pracę w programie.
Iga Lewko, która przez ponad dekadę była związana z “Teleexpressem”, postanowiła odejść z pracy.
W sobotę, 31 sierpnia, zamieściła na swoim profilu w mediach społecznościowych obszerny wpis, w którym poinformowała o swojej decyzji.
Moja ponad 16-letnia przygoda z „Teleexpressem” właśnie dobiegła końca […]
„Teleexpress” był dla mnie drugim, a czasami nawet pierwszym domem, miejscem, gdzie znalazłam prawdziwych przyjaciół i rozwijałam się jako człowiek i dziennikarka.
Zawsze będę dumna z tego, że mogłam być częścią tak wspaniałego zespołu – napisała na Facebooku.
Lewko wyraziła również wdzięczność wobec widzów, podkreślając, że minione lata były dla niej bardzo ważne i cieszy się, że mogła być częścią ich telewizyjnej codzienności.
Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, wynika, że w kwietniu br. oglądalność „Teleexpressu” na antenie TVP1, TVP Info i TVP Polonia spadła o 31,71 proc., co oznacza, że stracił on 610 tys. widzów w ciągu roku.
W kwietniu 2024 roku oglądało go 1,31 mln osób (w tym 1,02 mln na TVP1, 271 tys. na TVP Info i 27 tys. na TVP Polonia). Udział w rynku wyniósł 16,98 proc., w porównaniu do 23,25 proc. rok wcześniej.
Wkrótce więcej informacji.