NEWSPOL

Kolejne awarie najpopularniejszych serwisów! Co się dzieje?

We wtorek doszło do serii awarii w internecie. Około godz. 16 użytkownicy na całym świecie nie mogli zalogować się do Facebooka i Messengera. Z kolei na Instagramie nie ładowały się treści. Awaria trwała kilka godzin. 

Zgłoszenia użytkowników na temat błędów logowania, w tym komunikaty o „nieprawidłowym haśle” na platformach Meta, zostały masowo odnotowane przez serwis Downdetector, monitorujący dostępność serwisów internetowych. Podobnie, problemy z działaniem usługi pocztowej Gmail oraz dostępem do YouTube’a zostały zgłoszone przez użytkowników, co wskazuje na szeroki zakres awarii internetowych.

Andy Stone, rzecznik Meta Platforms, zareagował na sytuację, informując, że firma jest świadoma problemu i pracuje nad jego rozwiązaniem. „Zdajemy sobie sprawę, że użytkownicy mają problemy z dostępem do naszych usług. Pracujemy nad tym teraz,” stwierdził Stone. Po kilku godzinach problemów technicznych, Meta poinformowała o rozwiązaniu awarii, przekazując przeprosiny za niedogodności: „Wcześniej dzisiaj, problem techniczny spowodował trudności z dostępem do niektórych naszych usług. Rozwiązaliśmy problem jak najszybciej dla wszystkich dotkniętych osób i przepraszamy za wszelkie niedogodności”.

Google około godz. 17.35 potwierdziło, że niektórzy użytkownicy Gmaila napotykają większą liczbę błędów niż zwykle i obserwują opóźnienia w dostarczaniu wiadomości e-mail. Internauci nie mogli się też zalogować do You Tube’a. Godzinę później podano, że wszystkie usługi zostały przywrócone. 

Was także dotknęły awarie? Napisz w komentarzu.

Exit mobile version