NEWSPOL

Popularna sieć wydała pilny komunikat! Zwróć produkt do sklepu! Duże zagrożenie

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów opublikował na swojej stronie internetowej komunikat dotyczący wadliwego produktu, który przez kilka miesięcy znajdował się w ofercie Castorama Polska.

Sieć również poinformowała o problemie, zamieszczając stosowną informację na swojej stronie internetowej. Klientom zasugerowano zwrot produktu.

Castorama oferuje możliwość wymiany na nowy lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli sieć handlowa odkryje, że któryś z oferowanych przez nią produktów może stanowić zagrożenie, zobowiązana jest powiadomić o tym zarówno konsumentów, jak i Prezesa UOKiK, aby uniknąć potencjalnych wypadków.

Na stronie urzędu pojawiło się pilne ostrzeżenie. „Castorama Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie poinformowała Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w parawanach nawannowych (…) z powodu zbyt małej ilości kleju szyba może wypaść z ramy” – wyjaśniono w komunikacie.

Wadliwy produkt był dostępny w sklepach Castorama Polska od lutego do 3 czerwca 2024 roku.

Konsumenci są proszeni o zaprzestanie jego użytkowania. UOKiK przekazał szczegółowe dane dotyczące produktu, które ułatwiają jego szybkie zidentyfikowanie.

Parawan, o którym mowa, nosi nazwę Arkell, ma jednoczęściową konstrukcję, wymiary 130×75 cm oraz jest transparentny. Kod EAN produktu to 3663602769538, a wadliwe partie oznaczono numerami: 2023/11/21, 2023/12/25, 2024/01/09.

Co powinni zrobić klienci, którzy zakupili wadliwy produkt?

Castorama podała szczegóły w oświadczeniu zamieszczonym na swojej stronie internetowej.

„Klientów, którzy nabyli parawan w sklepach Castorama Polska między 6 lutego a 3 czerwca 2024 roku, prosimy o natychmiastowe zaprzestanie jego używania” – czytamy w komunikacie.

Osoby, które kupiły wadliwy produkt, mogą go zwrócić w dowolnym sklepie Castorama, otrzymując pełen zwrot kosztów lub wymienić go na nowy, wolny od wad egzemplarz.

Decyzja należy do konsumenta.

Castorama zaznaczyła również, że problem dotyczy jedynie partii produktów wymienionych w komunikacie – klienci powinni zwrócić uwagę nie tylko na nazwę i wygląd produktu, ale również na numer partii oraz kod EAN.

„Pozostałe parawany dostępne w ofercie Castorama Polska nie są objęte tym problemem” – podkreślono w informacji, dziękując klientom za współpracę i zrozumienie.

Exit mobile version