Biedronka wprwadza duże zmiany. Dotkną one wszystkich konsumentów
To już pewne. Biedronka niebawem wprowadzi w każdym sklepie swojej sieci ważną zmianę, którą odczują konsumenci. Klienci bardzo popularnego w Polsce dyskontu nie będą mieli więcej problemów z zawiłymi cenówkami.
Wkrótce klienci Biedronki doświadczą istotnych zmian w swoich ulubionych sklepach. Sieć, będąca jednym z najpopularniejszych dyskontów w Polsce, planuje wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań, które mają na celu ułatwienie zakupów.
Elektroniczne cenówki w sieci sklepów Biedronka nie są nowością – pierwsze testy rozpoczęły się już w listopadzie 2023 roku. Jednak jak na razie wyświetlacze zamiast papierowych etykiet znajdziemy jedynie w kilku placówkach. Teraz sieć ogłosiła, że decyzja o ich masowym wprowadzeniu już zapadła.
Jak informował dyrektor operacyjny i członek zarządu Jeronimo Martins Polska Paweł Stolecki w rozmowie z branżowym portalem wiadomoscihandlowe.pl, aktualnie trwają testy elektronicznego systemu cenówek w 10 sklepach Biedronki. Do końca roku technologia ma zostać wprowadzona w co najmniej tysiącu placówek sieci, a w ciągu dwóch lat – we wszystkich sklepach Biedronki.
Paweł Stolecki podkreśla, że elektroniczne cenówki odciążą pracowników. Dzięki nim będą mogli skupić się na innych zadaniach, co ma przełożyć się na lepszą obsługę klienta.
Wprowadzenie elektronicznych cenówek w Biedronce może wydawać się opóźnione, zwłaszcza że Lidl wprowadził tę technologię już rok temu. Biedronka twierdzi, że planuje przebić konkurenta, bo wyświetlacze mają być kolorowe. Ma to pozwolić na lepszą ekspozycję promocji.