Lidl rozdaje produkty za 1 grosz! Bez limitów, Polacy ruszyli do sklepu
Wraz z początkiem nowego tygodnia dyskonty przedstawią klientom najświeższe okazje. Lidl tuż przed majówką szaleje i obiecuje produkty za 1 grosz. Co na to Biedronka?
Po niedzieli handlowej Lidl startuje z nową ofertą, karty odsłonił jednak jeszcze przed poniedziałkiem. Nie jest już tajemnicą, co znajdzie się w gazetce aktualnej od 29 kwietnia. W najbliższych dniach sieć będzie chciała przyciągnąć klientów m.in. licznymi promocjami na artykuły, bez których nie obędzie się majówkowy grill, a także akcjami z produktami za 1 grosz.
Najnowsza oferta Lidla to promocja „2+1 za 1 grosz”, która obejmuje popularne przekąski takie jak chipsy i chrupki oraz kabanosy marki Tarczyński. Zasada jest prosta – kupując trzy produkty, najtańszy z nich kosztuje jedynie 1 grosz. Co istotne, do skorzystania z promocji nie jest wymagane użycie aplikacji sklepu, a także nie ma żadnych limitów zakupowych dotyczących liczby produktów, które można nabyć w ramach tej oferty.
Sieć w swojej nowej gazetce wyszczególnia także, o ile taniej będzie można dostać produkty na grilla, obiecując np. 20 zł zniżki na karkówkę w marynacie Grill&Fun. Po aktywowaniu kuponu z aplikacji, zamiast 29,99 zł, ma kosztować 9,99 zł za kg. Tak samo będzie z pstrągiem tęczowym patroszonym Targ Rybny, którego cena za sprawą kuponu ma zostać obniżona o 10 zł, z 34,80 zł na 24,80 zł za kg. Trzeba przy tym pamiętać, że już każda tego typu promocja ma swój limit.
Wkrótce więcej informacji.