PILNE! Awaria jednej z najpopularniejszych sieci komórkowych

Początek tygodnia okazuje się wyzwaniem dla użytkowników sieci Orange. Coraz więcej osób zgłasza trudności z zasięgiem telefonicznym, a przede wszystkim z jakością połączeń internetowych. Utrudnienia obejmują zarówno usługi internetu stacjonarnego, jak i mobilnego.

Na portalu downdetector.pl widać, jak przybywa zgłoszeń użytkowników o problemach z siecią Orange. Najwięcej raportów pojawiło się po godzinie 8:20. Zgłoszenia najczęściej dotyczą problemów z internetem stacjonarnym (52%), brakiem sygnału (28%) i internetem mobilnym (21%).

Użytkownicy skarżą się na problemy przede wszystkim w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Gdyni i Olsztynie.

Przyczyny tych problemów mogą być różnorodne, ale ważne jest, aby operator szybko zareagował na sygnały użytkowników i podjął działania naprawcze. Komunikacja ze strony operatora wobec klientów dotkniętych problemami jest kluczowa, aby zapewnić transparentność i informować o postępach w usuwaniu usterek.

Od kilku dni internet stacjonarny znikał i się pojawiał. Dzisiaj z samego rana przestał działać. Na infolinię nie da się dodzwonić – przekazała jedna z klientek ze Szczecina.

Sieć Orange na swojej stronie internetowej przypomina, że problem techniczny (usterkę) użytkownik może zgłosić na 3 sposoby:

na infolinii pod numerem *100 lub 510 100 100 (klient indywidualny) dostępna 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu, połączenie bezpłatne  dla klientów Orange lub * 600 lub 510 600 600 (klient biznesowy) – infolinia jest czynna 24 godziny, 7 dni w tygodniu, koszt zgodnie z cennikiem operatora,

w aplikacji Mój Orange (bezpłatnie),

po zalogowaniu do konta na www.orange.pl (bezpłatnie).